INFORMACJA PRASOWA

Poznań, 4 grudnia 2018 r.

W dniu 4 grudnia br. podczas Gali Logistyki, Transportu, Produkcji w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie ogłoszone zostały wyniki XVII edycji badania Operator Logistyczny Roku. Nagrodę Lider Logistyki w kategorii Elastyczność – zdobyła firma DIERA. Nagrodę odebrał Ireneusz Grajewski, dyrektor operacyjny DIERA.

Laureat nagrody Lider Logistyki w dziedzinie Elastyczność to firma kontynuująca tradycję jednej z najstarszych prywatnych firm spedycyjnych w Polsce. Pod obecną nazwą w programie od jedenastu lat. Regularnie nagradzana, szczególnie za koncepcję indywidualnego podejścia do klientów. Nagrodę Lider Logistyki zdobywa po raz pierwszy.

Stałe doskonalenie jakości realizacji dostaw stanowi podwalinę do zachowania wysokiej pozycji rynkowej przez firmę DIERA. Firmowe hasło „Elastyczne rozwiązania” jest wyrazem klarownej strategii, która zakłada, że istnieje wielu klientów, którzy poszukują spedytorów „domowych”: elastycznych, kładących nacisk na jakość usług i znajdowanie najlepszych, często dedykowanych, rozwiązań spedycyjnych, oraz bliskie partnerskie relacje w biznesie.

Gala Logistyki, Transportu, Produkcji to największe spotkanie przedstawicieli top managementu z branży logistyczno-transportowo-produkcyjnej, podczas którego ogłaszane są wyniki badania satysfakcji klientów Operator Logistyczny Roku (XVII edycja). Tego wieczoru poznajemy również laureatów konkursu Produkt Innowacyjny dla Logistyki, Transportu, Produkcji (XIV edycja) oraz wyniki badania Supply Chain Designer (VII edycja).

Operator Logistyczny Roku to badanie satysfakcji klientów operatorów logistycznych, które dostarcza obiektywnych informacji o zakresie i jakości usług logistycznych oferowanych na rynku. Badanie od kilkunastu lat prowadzi Data Group Consulting i Wydawnictwo Eurologistics.

Celem badania Operator Logistyczny Roku jest dostarczanie uczestnikom rynku wiedzy na temat oczekiwań klientów oraz poziomu wykonywania usług logistycznych. Na podstawie wyników badania powstaje ranking firm cieszących się największym zaufaniem klientów. Ranking służy promowaniu usług logistycznych najwyższej jakości.

Ocenie poddawanych jest wiele elementów zarządzania firmą: potencjał konkurencyjny firmy, kompleksowość usług logistycznych, wykonanie założonych norm usług logistycznych, standard obsługi w ocenie kluczowych klientów, standard obsługi w ocenie ogółu klientów, pozycja lidera rynku w ocenie kluczowych klientów oraz pozycja lidera rynku w ocenie ogółu klientów.

Chcesz skorzystać z naszych usług?  Skontakuj się